קידום ממומן - פרסום בגוגל אדוורדס
כולנו מכירים את גוגל, אך לא כולנו מכירים את אדוורדס, כלי הפרסום האפקטיבי ביותר בעולם, שהגיע, איך לא, מהאלוהים של רשת האינטרנט – Google.
הפרסום בגוגל הוא הדרך המועדפת על רוב בעלי העסקים הוירטואליים, והסיבה העיקרית לכך היא שהוא פשוט ועובד, או פשוט עובד. קידום ממומן הפך לכלי אפקטיבי ויעיל בגלל האפשרויות הרבות והתאמת הפרסום לקהל מותאם אישית.
השילוב של פשטות ויעילות הוא דבר שכולנו מחפשים, שכן הוא מאפשר לנו למנף את היכולות שלנו גם ללא למידה עמוקה של נושא הפרסום, תוך שאנו מתמקדים במה שאנו עושים הכי טוב – המוצר או השירות שלנו, ונותנים לגוגל לעשות את עבודת השיווק בשבילנו. קידום ממומן מוכר גם בשם מסע פרסום PPC. קידום ממומן פועל בשיטת ההקלקות כך שתחוייבו עבור קליקים על המודעה.
על יעילות קידום ממומן – איך זה עובד?
גוגל היא המקום בו רובנו מבצעים חיפושים יומיומיים לכל נושא, עניין או מוצר שאנו מחפשים. גם הלקוחות שלכם עושים את אותם החיפושים, וגוגל בעצם מהווה מעין מוסד ריכוזי שדרכו עוברים כולם בדרך לידע, מוצר או שירות.
גוגל מבצעת צימוד בין הפרסום שלכם, דרך מילות המפתח הקשורות בו, לבין תוצאות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, מה שאומר שכל מי שמחפש מילים הקשורות באופן ברור ומובהק לעסק שלכם ייחשף לפרסום שלכם.
פרסום בגוגל היא אמירה של בעל עסק המצהיר כי הוא רוצה להיות קיים, רוצה שיראו אותו, ולא מוכן לוותר על הערוץ היעיל הזה. ברגע שהחלטתם, הדרך להוציא לפועל מסע פרסום בגוגל היא פשוטה להפליא, והנה היא לפניכם.
כיצד מפרסמים בגוגל
הצעד הראשון הוא פתיחת חשבון בגוגל אדוורדס, דרך האתר שלהם (תחפשו בגוגל, כמובן), במספר צעדים פשוטים. השלב הבא הוא יצירת מודעה, והוא מתחלק לשלבים, כאשר הראשון הוא מציאת מילות המפתח הנכונות עבור קידום ממומן.
חיפוש מילות המפתח היעילות ביותר עבור קידום ממון בגוגל נשען על ההבנה שלכם את החשיבה של הקהל הפוטנציאלי שלכם, ויש למצוא את המילים המתאימות, מילים שהלקוח הפוטנציאלי יחפש כשהוא ירצה למצוא מענה לצורך שלו.
אותה ההבנה צריכה להיות הבסיס לניסוח המודעה שלכם, שתהיה קצרה ומדויקת, במילים שיפעילו את הלקוח הפוטנציאלי ויגרמו לו ללחוץ על המודעה, ולהגיע לעמוד הנחיתה שלכם שצריך להמיר אותו מגולש ללקוח משלם. פלטפורמת קידום ממומן PPC מאפשר למפרסמים להופיע בראש תוצאות החיפוש ולהתחיל לקבל חשיפות ותוצאות כמעט מיידיות. אך יחד עם זאת מומלץ כי פרסום בגוגל יבוצע על ידי קמפיינר מומחה לכך. מנהל קמפיינים יודע בדיוק מה טוב בשביל העסק שלך, מה לרשום כיד למשוך יותר גולשים שיקליקו על המודעה שלך.
לסיכום: קידום ממומן הוא כלי יעיל ביותר עבור מפרסמים רבים הרוצים לקבל חשיפה ולהופיע בתוצאות גבוהות בגוגל. חשוב כי מי שינהל את הקמפיין יהיה מומחה ובעל נסיון. אחד שידע מה לכתוב וגם מה לא לכתוב, באילו מילות חיפוש המודעה תופיע, בנרחבת או במדוייקת ובאילו מילות חיפוש שליליות המודעה שלך לא תוצג כי למקסם את יעילות הקמפיין.