info@intersky.co.il 04-8814000

ניהול דף פייסבוק

צרו קשר לקבלת מידע נוסף
מגיעה לכם שיחת ייעוץ עם מומחה פרסום בחינם וללא כל התחייבות. השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם:

השם שלך (חובה)

האימייל שלך:

טלפון

ניהול דף פייסבוק – הפוסט היעיל

פייסבוק הופכת עם השנים להרבה יותר מרשת חברתית, וכלי הפרסום והשיווק שהיא מציעה לגולשים המעוניינים לשווק את העסק או המוצר שלהם מתחילים לתפוס תאוצה, עסקים רבים גילו את הפונטנציאל הטמון בפייסבוק.

הבסיס לכל דבר בפייסבוק הוא כמובן הפרופיל שלכם. עסקי או אישי, ניהול דף פייסבוק בצורה שתחמיא לכם דרך מענה על הצרכים של הקהל שלכם הוא דרך המלך להצלחה ולביסוס המעמד שלכם בפייסבוק, מה שאומר שאתם צריכים לחשוב חברתי, כיצד חבר טוב מתנהג. בעולם המדיה החברתית מה ששולט הוא הקריאטיב, היצירתיות היא מילת הכבוד. ככל שתהיה יותר יצירתי כך תצליח יותר. בעל המקצוע המתאים לכך הוא מנהל קהילות, קופירטייר המכיר מצויין את תחום השיווק במדיה החברתית. הרעיון הוא לבנות קהילה סביב העסק, מן חוג מועדון אוהדים, אותם אנשים שעשו לייק והצטרפו לדף העיסקי ומעוניין לשמור איתך על קשר ולקבל ממך עדכונים. חשוב כי ניהול דף פייסבוק יתבצע על ידי בעל מקצוע המומחה לשיווק בפייסבוק.


להיות חברים של הלקוחות שלכם

ניהול דף פייסבוק היא אומנות, ממש כמו שהתנהלות חברתית טובה היא אומנות, והיא הדרך ליצור רשת ענפה של מכרים ושותפים לדרך.

התקשורת העיקרית בין בעל עמוד פייסבוק לבין החברים שלו בפייסבוק היא דרך הפוסטים שהוא מפרסם, שלא כמו בשיחה על כוס קפה עם חבר טוב, לא כל שטות שזורקים לחלל האוויר תיצור התייחסות כלשהי, ולעיתים מה שפרסמו עלול ליצור דחייה או חוסר עניין, ואפילו הסתלקות חד-צדדית של הגולש מהדף שלכם.

אתם צריכים להפוך להיות חברים של הגולשים בדף הפייסבוק שלכם, וליצור מצב בו הם נהנים מחברתכם, או בעצם מהפרסומים שלכם. יש להימנע משיחות כבדות (פרסומים מעיקים), שעמום החברים שלכם (פוסטים שחוזרים על עצמם או לא מעניינים אף אחד חוץ מאשר אתכם), ומהתנהגות אנוכית (ניסיון לדחוף את המוצר שירות מותג עמוד שלכם בכוח לכל פוסט), ממש כמו בחיים האמיתיים.


הפוסט המושלם

אין פוסט אחד מושלם לכולם, אך ישנם פוסטים שיכולים לדייק עד כמה שניתן את הרעיון של יצירת חברות עם הגולשים שלכם. ניהול דף פייסבוק נשען על ניהול פוסטים יעילים, ולפניכם הבסיס הראשוני:

הבסיס להכול - הבינו את מטרת הפוסט. משהו ברור, פעולה ברורה, בין אם איסוף לייקים, יצירת באזז, הבאת לקוחות לאתר, או כל דבר אחר – דעו מה אתם עושים.

לייק – תמונה או טקסט מקוריים, שיוצרים עניין אמיתי, ומגרים את החושים של הצופה. הטקסט צריך להיות קצר. התמונה צריכה להיות מקורית.

שיתוף – להפעיל את הגולש בצורה רגשית – ולא משנה איך. התוכן שאתם משתפים חייב להיות משהו אמיתי, שייגע באנשים, משהו שאתם בעצמכם הייתם משתפים מחוץ לאינטרס העסקי שלכם.

יצירת תגובה – שוב, צרו עניין, אתגרו את הגולש, אפילו עצבנו אותו (אם זה מתאים), אך חשבו היטב – האם אתם הייתם מגיבים לפוסט זה? ללא אינטרס? אם כן, הוא חברי, ויכול לגרור תגובות ופעילות על הדף שלכם.

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו גם לקדם פוסטים לקהל מותאם אישית באמצעות קמפיינים. מומלץ לשלב ניהול דף פייסבוק עם קמפיינים. תפקידו של מנהל קהילות הוא לדאוג לעלות פוסטים עניינים, אינפורמטיבים ושיווקיים. במקביל להפיץ את הפוסטים בקבוצות על מנת לקבל חשיפה אורגנית. חשוב להדגיש כי תפקידו של ניהול דף פייסבוק הוא לשמור על קשר עם קהל האוהדים שלו ולדאוג להביא לייקים נוספים ברמה האורגנית. מדובר באסטרטגיה המבוססת לאורך זמן ולכן חשוב להעזר בסבלנות כדי לראות תוצאות.