info@intersky.co.il 04-8814000

פרסום אאוטבריין

צרו קשר לקבלת מידע נוסף
מגיעה לכם שיחת ייעוץ עם מומחה פרסום בחינם וללא כל התחייבות. השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם:

השם שלך (חובה)

האימייל שלך:

טלפון

פרסום אאוטבריין

אאוטבריין - השיווק החדש מציע פלטפורמת פרסום באמצעות כתבת תוכן אינפורמטיבית. אין ספק שמדובר בהבטחה הבאה בעולם הפרסום באינטרנט. כדי להבין טוב יותר איך זה עובד, תשמעו סיפור.

פרסום אאוטבריין

עד היום רובנו מכירים שתי פלטפורמות עיקריות לפרסום באינטרנט, פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק. אפשרות הפרסום הנוספות באינטרנט כדוגמת באנרים בכל מיני אתרים הפכו כלא אפקטיביים. אנו הגולשים דיי עיוורים לבאנרים ופרסומות שקופצים לנו על המסך והדבר הראשון שאנחנו מחפשים זה את ה-x שסוגר את החלון שקופץ.

בלי לשים לב מהר מאוד הפכנו להיות צורכי תוכן, אנו הגולשים צורכים תוכן בכל מקום באינטרנט, אם אנחנו מחפשים תשובה לשאלה מסויימת, אנו ניגש לגוגל ונמצא בה את התשובה. אם נגלוש להנאתנו בפייסבוק, בלי לשים לב נצרוך תוכן המוצג בו, אם נגלוש באתר מאקו ונקרא כתבה שמעניינת אותנו אנו בעצם צרכנו תוכן, למעשה כמעט כל פעולה ברשת האינטרנט היא פעולה החושפת אותנו לתוכן.

תוכן ועוד תוכן ועוד תוכן.. אז אם כבר אנחנו חשופים לתוכן הזה למה שלא נשתמש בו חכם? פה בדיוק פרסום אאוטבריין נכנס לתמונה. אאוטבריין למעשה "רכשה" שטחי פרסום קבועים בכל אתרי התוכן הגדולים הקיימים כגון מאקו, נענע, כלכליסט, Themarker ועוד.. נניח ואתם נכנסים למאקו או ynet וקוראים כתבה מעניינת, בתחתית הכתבה יופיעו כתבות מומלצות נוספות. כתבות מומלצות אלו מופצות באמצעות פלטפורמת פרסום אאוטבריין.

 

פרסום אאוטבריין מוצג בצורה הבאה בתחתית הכתבה:

פרסום אאוטבריין

פרסום אאוטבריין מגיעה ל-94% מגולשי האינטרנט בישראל, מדובר בחברה ישראלית כאשר הפיתוח יושב בישראל. כאשר הגולש מגיע לקרוא כתבה, הוא למעשה אומר "יש לי זמן פנוי" כשהוא צורך תוכן שהוא מוצא בו עניין הוא רוצה לקרוא עוד. הוא נמצא במצב הנקרא State of mind של צריכת תוכן ולא של "רפרוף" מהיר על תכנים. ישנה מצגת מוכנה המסבירה טוב את המוצר וניתן לשלוח אותה ללקוח.