פרסום בגוגל – כי זה פשוט עובד
כל מי שפתח אי-פעם חנות ווירטואלית או עסק אינטרנטי שאל את עצמו כיצד להגיע לקהל הלקוחות שלו בצורה היעילה והפשוטה ביותר, כדי להניע את העסק ולייצר הכנסות. התשובה הפשוטה ביורת בימינו היא דרך פרסום בגוגל, כי הפרסום בגוגל פשוט עובד.
לאן שלא תפנו והיכן שלא תחפשו תמצאו את החברה הענקית הזו, שהולכת מתרחבת עם כל נשימה שאנחנו נושמים, וכל פעימה של הלב של האינטרנט. כל העולם משתמש בגוגל, והיא מהווה צוואר הבקבוק כמעט לכל החיפושים שנעשים ברשת. עם כל-כך הרבה תנועה וכל-כך הרבה משתמשים, אין ספק שאתם רוצים שהפרסומת שלכם תהיה שם, שכן המסדרון דרכו עוברים החיפושים ברשת של גוגל הוא כמו כיכר הטיימס במנהטן, ומי שמפרסם שם, מגיע, או כנראה כבר הגיע רחוק.
למה הפרסום בגוגל עובד?
דבר ראשון גילוי נאות – לא כל הפרסום בגוגל עובד, שכן יש הרבה אנשים שלא טורחים לבצע את המהלכים הנכונים בכדי לייצר פרסום אפקטיבי, אפילו כשמאחוריהם יש את הגיבוי של גוגל.
הפרסום יכול להיות במתכונת "שגר ושכח", אך רק במידה ואתם כבר שוחים בחומר, ויודעים כיצד לייצר קמפיין שיווק יעיל במיוחד, ולנסח מודעה מנצחת שתהיה יעילה לנצח.
כל שאר בני התמותה שבינינו צריכים לקחת נשימה, ולהבין כיצד הפרסום בגוגל הופך ליעיל. בחירת מילות המפתח הנכונות, מעקב אחרי סטטיסטיקות היעילות (חשיפהלחיצההמרה), וליטוש המודעות עד ליהלום המושלם. כשמהלכים אלו נעשים, החשיפה הגדולה שתקבלו מגוגל תייצר תנועה הולכת וגדלה לאתר שלכם.
פרסום בגוגל לאורך זמן:
הסטטיסטיקות שגוגל מציעה ללקוחותיה הם הכלי החזק ביותר כעמוד השדרה למהלכי פרסום יעילים בגוגל. ניתן לזהות כמה אנשים נחשפו למודעה, כמה מתוכם לחצו על המודעה, ולאחר מכן, במידה ועשיתם את עבודת הרקע, להבין כמה מהם הומרו ללקוחות משלמים. נתונים אלו בידיים של המשווק הנבון מאפשרים חידוד וליטוש המודעות (ועמודי הנחיתה או האתר שלכם!) בכדי לייצר מודעות אופטימאליות, ולהגיע למצב בו אתם מקבלים את המענה הרחב ביותר ממהלך השיווק שלכם, וממנפים כמו שצריך את הפוטנציאל העצום של הפרסום בגוגל.