info@intersky.co.il 04-8814000

שיווק בפייסבוק

צרו קשר לקבלת מידע נוסף
מגיעה לכם שיחת ייעוץ עם מומחה פרסום בחינם וללא כל התחייבות. השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם:

השם שלך (חובה)

האימייל שלך:

טלפון

שיווק בפייסבוק : ניהול דפי פייסבוק כבסיס עסקי

פייסבוק הוא הרבה מעבר לאתר, וכיום מדובר בתופעה חברתית הנלמדת באוניברסיטאות ובמכללות, הן באספקטים הטכנולוגיים של פיתוח תוכנה, הן באספקטים הכלכליים של ניהול עסק וצמיחה, והן באספקטים הסוציולוגיים המדברים על ההשפעות החברתיות והתנודות שאתר זה יוצר.

לא משנה מה הרגשות שלכם כלפי אותו קיר כחלחל המעדכן אתכם על כל פיפס שהחברים שלכם עושים, שיווק בפייסבוק כמהלך עסקי יעיל הוא מטרה שחשוב לשים עליה "ווי" כשאתם ניגשים לבניית מערך השיווק האינטרנטי שלכם.

גם אם מרב מאמצי השיווק שלכם הולכים למערך השיווק של גוגל, הרי שנוכחות בפייסבוק היא עניין של חובה, וכיום אלגוריתם החיפוש של גוגל לוקח את הנוכחות שלכם במתחרה החברתי שלו בחשבון כאשר הוא משקלל את הנתונים שהוא אוסף ברחבי הרשת ופולט למחפש הממוצע את תוצאות החיפוש למונחים שהוא ביקש. שיווק בפייסבוק יבוצע על ידי מנהל קהילות, איש קריאטיב המתמחה במדיה החברתית. גם כאן חשוב להגדיל ראש ולצאת "מחוץ הקופסא", ככל שנהיה יותר יצירתיים כך נעשה שיווק בפייסבוק מוצלח יותר.


שלב ראשון בניהול דפי פייסבוק: עיצוב!

המסגרת של פייסבוק נוקשה, אך דווקא נוקשות זו מאפשרת פתח ליצירתיות וקריא ייטב. חשבו על זה כך: בתוך מסגרת אפשר לצייר תמונה. המסגרת נותנת את ההקשר, וזה תלוי רק בכם עד כמה תמנפו את המסגרת לטובתכם.

הנוקשות של המסגרת של שיווק בפייסבוק מהווה גם גשר יעיל לגולש וללקוח הפוטנציאלי שכן החוקים בעיצוב ברורים, לכם ולו, כך שתוכלו אומנם להמם אותו (ואף כדאי שתעשו זאת), אך במסגרת המוסכמות, מה שאומר שהוא לא יתבלבל ויברח, כמו שקורה עם הרבה מאוד אתרים שהגזימו בעיצוב שלהם, וחרגו מן המוסכמות בצורה לא אפקטיבית.

השקיעו בפרטים הקטנים, צרו מיתוג, ואל תוותרו על אף פרט בתוך המסגרת שפייסבוק מאפשרת לכם, כדי להגיע למקסימום הפוטנציאל.

פוסטים – הניהול השוטף

שיווק בפייסבוק בצורה יעילה מחייב אתכם לפרסום פוסטים, כדי שהדף שלכם לא יהיה כמו מוזיאון נטוש.

תמונות – פוסטים כתובים זה נחמד, אך תמונות זה דבר שמושך תשומת לב. השתמשו בהן.

סרטונים – לא בהכרח פרסומות שלכם, אלא סרטונים כמו שיחות TED או משהו שייגע בגולשים ללא קשר הכרחי ובולט למוצר שלכם, פשוט, כי אתם רוצים לעשות להם טוב (ולייצר תנועה ובאזז).

מטרה – הבינו מה מטרת הפוסט: ליצור תנועה, לייצר תגובה, להפנות לאתר שלכם, או כל דבר אחר, ובנו את הפוסט בהתאם.

תזמון – אל תפרסמו פוסטים כל יום כל היום. אחת ליום, יומיים, או בהתאם לצורך ואופי הקהל שלכם. אל תעיקו, אך הראו נוכחות.

על מנת לבצע שיווק בפייסבוק חכם ויעיל, יש לתכנן קודם כל אסטרטגיה ודרך פעולה מוגדר מראש. כל תחום לגופו כאשר התמדה וקראיטיביות בסופו של יום יניבו תוצאות אפקטיביות המוצלחות ביותר. מעבר לניהול שוטף ועדכון פוסטים על בסיס קבוע, חשוב לבצע פעילות הפצה מחוץ לדף עסקי על מנת לבנות קהילה בעלת אותו תחום עניין וקהל המביא עניין סביב הפעילות המתבצעת בדף העיסקי. שיווק בפייסבוק יעשה בצורה חכמה על מנת למשוך כמה שיותר קהל מתעניינים אשר יכול להפוך בסופו של דבר ללקוח.

היעילות של שיווק באינטרנט נשענת ברובה על חוכמת פילוח השוק, שהרי היא זו המאפשרת לכם לפרסם את העמוד, המוצר והשירות שלכם לקהל היעד המדויק ביותר, מבלי לבזבז משאבים של כסף או זמן על פרסום עקר לעיניהם של אלו שלא ימצאו עניין במותג שלכם.