פרסום בפייסבוק : למה לנהל קמפיינים?
כל מכשיר סלולארי חכם, כל מחשב נייד, כל מחשב בייתי, ובעצם כל מכשיר שיודע להתחבר לאינטרנט מוביל בשלב זה או אחר את הגולש הממוצע לרשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק.
האתר החברתי הזה פתוח ברקע ברוב הדפדפנים 24/7, במקום העבודה, בטלפון החכם, ובכלל, בכל מקום שמסתכלים פייסבוק שם. היום משתלם יותר מתמיד לפנות לאפיק פרסום בפייסבוק.
פרסום בפייסבוק היא אמירה של איש העסקים המודרני, אשר מבין ולא מתכחש לכוח העצום שברשתות החברתיות בכלל, ובפייסבוק בפרט, ככלי יעיל בצורה יוצאת דופן לקידום האינטרסים שלו, שיווק מעלה, ובניית המותג שלו.
העלויות הנגישות, הכלים החזקים המוצעים באתר, והעובדה שכולם שם מהווים את הבסיס הכל-כך יציב ורחב לפעילות הענפה של חברות בכל סדר גודל, מכל שוק, ומכל מקום בעולם, ברשת החברתית הזו, ולאינספור הקמפיינים הפועלים בפייסבוק במקביל.
היתרונות של פרסום בפייסבוק:
ניהול קמפיינים בפייסבוק הוא דבר לא פשוט, אך האתגר משתלם, שכן היתרונות שלו מול כלים פרסומיים אחרים, כולל כלי הפרסום העיקרי של גוגל – "גוגל אדוורדס", מרשימים למדי:
- פילוח גיאוגרפי – כדיפולט, פייסבוק יודעים איפה אתם נמצאים, ואיפה הלקוחות שלכם נמצאים, והיכולת לפלח את השוק שלכם לפי מיקום גיאוגרפי היא יכולת חיונית לשיווק יעיל של עסק בעולם הפיסי.
- פילוח לפי קבוצות עניין – ניתן לפרסם ישירות לקבוצות בתחומי עניין שונים, תוך שאתם מגיעים לקבוצה גדולה של לקוחות פוטנציאלים במכה אחת, ולא עובדים אחד אחד.
- קליקים בעלות נמוכה – עלות כל קליק על פרסום בפייסבוק יכולה להיות נמוכה בצורה יוצאת דופן, כך שהפרסום לא רק יעיל, אלא גם זול.
סטטוסים וקבוצות ככלי שיווק יעיל
בפייסבוק הלקוחות הפוטנציאלים שלכם חשופים בצורה רחבה במיוחד, וזאת, בין היתר, דרך הסטטוסים שהם מעדכנים חדשות לבקרים. כשזוג מצהירים דרך הסטטוס שלהם בפייסבוק כי הם נכנסו למערכת יחסים, הרי שהם יכולים להוות יעד מעולה לפרסום חופשה זוגית רומנטית במחירים נגישים, וזו רק דוגמא מאינספור דוגמאות.
מוצרים רבים לא יתרוממו בשיווק דרך גוגל שכן הם לא מוצרים שהלקוח יודע שהוא זקוק להם, אך עלול להיות מעוניין בהם במידה ויוצעו לו בדרך אטרקטיבית. יותר קל ויעיל למצוא קבוצות פייסבוק הקשורות למוצרים מסוג זה ולשווק להן את המוצר מאשר לשווק את המוצר דרך גוגל, על-סמך מילות מפתח שאף אחד לא מחפש. מחלקת הקריאטיב של אינטרסקאי מנהלת קמפיינים קריאטיבים בפייסבוק. פרסום בפייסבוק הפך לכלי פרסום מנצח, יעיל ביותר עבור מפרסמים רבים.