קידום אורגני בגוגל
האינטרנט מציע פתרונות פרסום רבים המאפשרים לחשוף את העסק לכמה שיותר אנשים. על מנת לבחור פלטפורמת פרסום המתאימה לעסק, חשוב להבין מי הם קהל היעד, הצרכים והמטרות. דרכי הפרסום והחשיפה שונים כאשר לכל אחד ואחד אלגוריתם שונה.
אנו הגולשים צורכי תוכן, כמעט ולא משנה היכן נבקר באינטרנט, אם באתר תוכן כגון מאקו או וואלה, אם בפייסבוק או בגוגל, תמיד נצרוך תוכן. נשאלת השאלה היכן הכי כדאי להופיע על מנת למקסם את החשיפה של העסק שלנו כלפי חוץ.
להופיע בגוגל בראש תוצאות החיפוש – קידום אורגני
מבין הפלטפורמות המוצלחות ביותר לפרסום עומד גוגל, מנוע החיפוש העצום והגדול ביותר בעולם, אוטוסטרדת מידע אין סופית, אין דבר שלא תמצאו שם. כל שאלה, כל חיפוש, יניב תוצאות רבות הפרוסות על עמודים רבים כאשר העמוד הראשון בכל מילת חיפוש מציג 10 תוצאות אורגניות לצד תוצאות ממומנות. כולם רוצים להופיע בעמוד הראשון, כולם רוצים להיות מעל המתחרים שלהם וכמה שיותר גבוה. אז איך בדיוק עושים את זה? תהליך קידום אורגני הוא תהליך הנבנה לאורך זמן ולא מאפשר תוצאות מיידיות אך כשהתוצאות מגיעות, מרגישים בהם.
קידום אורגני מתחיל מחקר מילות מפתח, אותם מילות חיפוש שהלקוחות שלכם מחפשים אתכם בגוגל. כל שאילתת חיפוש מביא סדרה של תוצאות, חשוב להתברג במילות חיפוש אשר מחפשים אותם ולא סתם כאלה שלא יביאו תנועה. הדבר הבא הוא אתר אינטרנט העומד בכל הקרטריונים וידידותי לגוגל, דגש אל רספונסיביות והתאמה לסלולר וכמובן תוכן איכותי המוצג באתר ונותן ערך מוסף לגולש המבקר. עד פה החלק הראשון בהכנת השטח לקידום אורגני, החלק הבא מתייחס לביצוע פעולות שיווקיות ובניית רשת קישורים על מנת להזרים תנועה ולחשוף את האתר לכמה שיותר משתמשים. הדרך לעשות זאת היא באמצעות בניית קישורים איכותיים במקביל להכנסת תכנים חדשים ולהעשרת האתר במידע רלוונטי, עדכני ואיכותי.
למה רוב האנשים מעדיפים קידום אורגני?
תמיד קידום אורגני היה מבוקש בקרב עסקים, כולם רוצים להטביע את חותמם ולהופיע בתוצאות חיפוש וכמה שיותר גבוהה. על מנת להופיע בגוגל בעמוד הראשון לעסקים היו שתי ברירות, או להשקיע בקידום ממומן (תשלום לגוגל עבור הקלקה PPC) או לפנות לבצע תהליך קידום אורגני. החסרון בקידום הממומן שברגע שאתה מפסיק לשלם אתה בעצם נעלם לגמרי להבדיל מקידום אורגני שכל הזמן מתבצע תהליך שיווקי ברשת, אם על ידי בניית קישורים, פרסום האתר במקורות שונים, הפצה של תכנים ומאמרים ופעולות אורגניות ויראליות לחשיפה וקידום העסק באינטרנט.
מחלקת קידום אתרים של חברת אינטרסקאי מורכבת מצוות של מומחי קידום אתרים בעלי נסיון רב ומקצועיות. מקדמי האתרים של אינטרסקאי צברו ידע רב בתחום הקידום ומשתמשים בכלי קידום, מעקב והאנליטיקה מקצועיים. הצטרפו אלינו ותהנו גם אתם ביחד עם מאות לקוחות מרוצים המופיעים בעמוד הראשון ונהנים מחשיפה ותנועה של לקוחות חדשים לעסק.